وان حمام

وان حمام چه محصولی است و کاربردهای آن چیست؟  

وان حمام ، یکی از اصلی ترین اجزای حمام به شمار می آید. به همین دلیل افراد باید در انتخاب و خرید آن دقت کافی به عمل بیاورند.

همه چیز درباره وان مرغوب حمام و انواع آن

انتخاب وان حمام، نوع و جنس آن می تواند کار طاقت فرسایی باشد. به خصوص که امروزه می توانید انواع، شکل ها، اندازه ها و رنگ های زیادی از این محصول را در بازار پیدا کنید. انتخاب و خرید این محصول تا حد زیادی به سلیقه ما یا سبکی که می‌خواهیم به حمام، فضای موجود و موارد دیگر بدهیم بستگی دارد. با این حال، تصمیم گیری در مورد مناسب ترین محصول معمولاً سخت ترین کاری است که می توانید انجام دهید. به همین دلیل است که در مقاله امروز می خواهیم در مورد انواع مواد برای وان حمام، مزایا و معایب آن ها برای شما صحبت کنیم. البته در نهایت تصمیم گیری به عهده شما عزیزان خواهد بود و باید از میان نمونه های موجود، یکی را برای خانه خود انتخاب کنید.

وان حمام را می توان در قسمت های مختلفی از حمام قرار داد. برخی از افراد دوست دارند این وان را در گوشه و کنج حمام قرار دهند. این ترکیب هارمونی خاصی به محیط و دکوراسیون داخلی حمام می بخشد. به این منظور شما می توانید از وان هایی که برای قرارگیری در کنج طراحی شده اند استفاده کنید. همچنین برخی دیگر از نمونه ها، برای قرار گرفتن در محیط های باز طراحی شده اند. این نمونه  ها ارتفاع بیش تری نسبت به وان های دیگر داشته و به نوعی قابلیت پوشش دهی کامل دارند.

برای زیبایی بیش تر محیط داخلی حمام، می توانید رنگ وان حمام را با رنگ فضای داخلی هماهنگ کنید. این کار علاوه بر تبدیل کردن حمام خانه شما به محیطی آرامش بخش، باعث ایجاد دکوراسیون شیک در خانه شما می شود. به همین دلیل شما می توانید از طراحانی که در زمینه طراحی سه بعدی فضای داخلی تخصص دارند برای ساخت دکوراسیون استفاده کنید.


وان حمام مثلثی

وان حمام مثلثی

ذکر چند نمونه از معروف ترین مدل های متریال وان حمام

انواع مختلفی از وان حمام در بازارهای خرید و فروش این تولیدات ارائه شده اند. این نمونه ها بر اساس نوع نیاز افراد و یا ارگان های مختلف ساخته و پرداخته شده اند. برخی از آن ها دارای عمر مفید بالاتری نسبت به سایر نمونه ها بوده و برخی دیگر قیمت بالاتری دارند. در این بخش قصد داریم به بررسی چند نمونه از بهترین و باکیفیت ترین نمونه های موجود بپردازیم. شما با توجه به ویژگی هر یک از این نمونه ها می توانید بهترین محصول را برای خود خریداری کنید.

  1. انواع وان حمام ساخته شده از ورق‎های فلزی یا فولادی، متداول ترین نمونه وان هستند و تنوع زیادی از این محصولات وجود دارد. همچنین این وان ها تولیدات بسیار مقاوم و مستحکمی هستند. هنگامی که آسیب ببینند یا شکسته شوند، می توان آن ها را با استفاده از محصولاتی مانند بتونه سرامیکی تعمیر کرد. به همین دلیل دلیل این نمونه را می توان در زمره بهترین و مقرون به صرفه ترین نمونه های وان ایرانی به شمار آورد.
  2. وان حمام سرامیکی نیز یکی دیگر از پرفروش ترین و رایج ترین مدل های موجود هستند. این محصولات نیز به دلیل بدنه بسیار قوی، مستحکم و باکیفیت، عمر مفید بسیار بالایی دارند. به طوری که بسیاری از سالن های استخر و جکوزی، محصولات سرامیکی را برای نصب انتخاب می کنند. این تولیدات دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی نیز هستند. به همین دلیل قدرت انتخاب مشتری در زمینه خرید و سفارش آن ها بسیار افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال برخی از شیک ترین و مدرن ترین رنگ های ارائه شده از این محصولات، رنگ‎های فانتزی و شاد هستند. این رنگ ها برای استفاده در محیط های منحصر به فرد و با طراحی ویژه ساخته شده اند.

وان با کیفیت

وان با کیفیت

برای انتخاب وان حمام باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

انتخاب وان مناسب، باید بر طبق اصول مشخصی صورت بگیرد. این اصول می توانند تعیین کننده کیفیت نهایی محصول خریداری شده باشند. به همین دلیل لازم است در این باره توجه و دقت زیادی به خرج دهید. البته لازم است بدانید برخی از مشخصاتی تعیین شده برای یک محصول، با محصول دیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال برخی از نمونه های وان دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی نسبت به نمونه های دیگر هستند. به همین دلیل انتخاب در این حوزه باید به صورت کاملا جزئی و تخصصی صورت بگیرد. برای انتخاب بهترین و مناسب ترین محصول، شما را دعوت به خواندن ادامه این مقاله می‎کنیم. پس بهتر است برای کسب اطلاعات بیش تر، ما را تا پایان این بخش همراهی کنید.

  • هنگام انتخاب وان مناسب، باید به ابعاد این محصول دقت داشته باشید. بهتر است ابتدا مساحت حمام خود را به دست بیاورید تا انتخاب برایتان راحت تر شود. با این کار می توانید ابعاد مناسب وان را انتخاب کنید. اگر طول و عرض وان بزرگ‎تر و یا کوچک تر از حمام خانه شما باشد، ممکن است باعث ایجاد عدم تطابق در دکوراسیون داخلی شود.
  • یکی دیگر از نکاتی که هنگام انتخاب وان مناسب باید به آن توجه کنید، طرح خاص محصول مورد نیازتان است. اصولا طرح های مدرن برای حمام های سبک جدید استفاده می شوند. در حالی که طرح های کلاسیک برای حمام‎های قدیمی تر مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل بهتر است پیش از هرگونه اقدام به خرید، از یک فرد آگاه در حوزه طراحی در این باره کمک بگیرید.
  • برای آشنایی بیش تر با نکات مهم خرید و انتخاب وان با کیفیت، می توانید از بروشورهای آموزشی کمک بگیرید. این بروشورها توسط تولیدکنندگان حرفه‎ای وان به افراد و متقاضیان ارائه می شوند.
قیمت وان حمام

قیمت وان حمام

نصب وان در حمام چه مزایایی به دنبال دارد؟

با انجام فرایند انتخاب وان مناسب، نوبت به نصب این محصول در حمام می رسد. این کار باید به وسیله یک یا چند تکنسین متخصص انجام شود. یعنی افراد عادی و کسانی که علم کافی ندارند، نمی توان فرایند نصب این محصول را به درستی انجام دهند. یکی از نکاتی که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است، مزایای بارز نصب این محصول می باشد. این تولیدات می توانند جایگزین حمام سنتی شوند و به خاطر همین هم نکات مثبت زیادی به همراه دارند. در این بخش برآنیم تا شما عزیزان را با این نکات مثبت آشنا کرده و اطلاعاتتان را در این زمینه تکمیل کنیم. 

  • جلوگیری از هدر رفت آب: با نصب وان حمام در منزل، می توانید نقش بسزایی در صرفه جویی آب داشته باشید. زیرا این تولیدات منابع آبی را در خود حفظ کرده و از هدر رفت آب به میزان قابل توجهی جلوگیری می کنند. بنابراین، شما می توانید با استفاده از یک وان کوچک و یا متوسط، میزان آبی که به طور ماهانه هدر می رود را کاهش دهید.
  • راحت تر شدن فرایند استحمام: به وسیله نصب وان با کیفیت، شما راحت تر می توانید در حمام استحمام کنید. زیرا یک منبع آبی ثابت دارید که همیشه برای حمام کردن آماده است. تنها کافی است دوش حمام را باز کرده و وان را پر از آب کنید. پس از انجام این کار به راحتی می توانید وارد وان شده و تا ساعت ها از استحمام کردن لذت ببرید.
  • افزایش توان عضلات تحلیل رفته: یکی دیگر از مزایای استفاده از وان حمام، تقویت نیروی عضلات است. هر عضله پس از گذشت یک دوره کوتاه مدت، وارد فرایند تحلیل و فرسودگی می شود. به وسیله استحمام های طولانی مدت می توان این دوره سخت را به تعویق انداخت.
وان حمام

وان حمام

قیمت خرید کارخانه ای انواع مختلف وان حمام

استعلام قیمت وان در بازارهای داخلی، با مراجعه مستقیم و یا غیر مستقیم به مراکز فروش امکان پذیر است. به عنوان مثال شما  می توانید برای آشنایی با قیمت نمونه های مختلف، به فروشگاه مرکزی این تولیدات مراجعه کنید. همچنین می‎توانید استعلام قیمت را از طریق وب سایت های فروش این تولیدات انجام دهید. هر یک از روش‎های ذکر شده، در نهایت موجب آشنایی شما با قیمت نهایی این تولیدات می شود.

اصولا  قیمت وان در بازارهای داخلی، به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت، متریال  استفاده شده در این تولیدات است. هر چه ماده اولیه ساخت این محصول باکیفیت تر باشد، قیمت آن افزایش خواهد یافت. عامل بعدی که به طور مستقیم بر این محصولات تاثیر می گذارد، ابعاد وان است. طبیعتا ابعاد کوچک تر این محصول، قیمت‎های پایین تری نسبت به ابعاد بزرگ تر دارند. البته این عوامل، قیمت نهایی وان را به صورت نسبی بررسی می کنند. پس نمی توان گفت تنها یک عامل بر روی قیمت این محصول اثر می گذارد. بلکه مجموعه ای از عوامل هستند که در کنار یکدیگر باعث قیمت گذاری تخصصی می شوند.

خرید وان تولید داخل بهتر است یا وان خارجی؟

قیمت وان داخلی، نسبت به نمونه های خارجی بسیار مقرون به صرفه تر است. این محصولات به دلیل آنکه توسط تولیدکنندگان ایرانی ساخته شده اند، دارای ضمانت نامه هستند. پس افراد می توانند در صورت عدم رضایت از کیفیت نهایی، آن‎ها را به کارخانه های تولیدی مرجوع کنند. فروشگاه های ارائه دهنده وان، خدمات مختلفی را به عنوان خدمات پیش از فروش یا خدمات پس از فروش در نظر گرفته اند. این خدمات به صورت دوره ای و سالانه به افراد و متقاضیان ارائه می شوند. شما عزیزان نیز می‎توانید برای بهره مندی از خدمات پس از فروش، به فروشگاه های مرکزی وان و جکوزی مراجعه کنید.

گروه تولیدی صنعتی آریاوان با ارائه خدمات متنوع پیش از فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود، باعث رضایت حداکثری مشتریان خود شده است. مشتریان گرامی با مراجعه به فروشگاه گروه تولیدی صنعتی آریاوان می‌توانند محصولات از محصولات متنوع ما (وان، جکوزی، زیردوشی) دیدن کنند.

زیر دوشی چیست؟

انتخاب وان مناسب

انتخاب وان مناسب

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “وان حمام چه محصولی است و کاربردهای آن چیست؟  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *