وان حمام

خرید وان حمام

خرید وان حمام

خرید وان حمام یکی از مهمترین تصمیماتی است که می توانید برای بهبود ظاهر و عملکرد حمام خود بگیرید. وان حمام نه تنها مکانی برای شستشو و تمیزی است، بلکه می تواند مکانی برای آرامش و رفاه باشد. اما چگونه می توانید بهترین وان حمام را برای خود انتخاب کنید؟ در این مقاله، به شما 12 نکته را که باید در نظر داشته باشید، آموزش می دهیم.

نکات مهم برای خرید وان حمام

1- اندازه وان حمام: وان های حمام اندازه ها و شکل های مختلفی دارند. برای انتخاب بهترین اندازه، باید فضای موجود در حمام خود را در نظر بگیرید. اگر وان قبلی شما کوچک یا تنگ بود، از این فرصتی که در فروشگاه آریاوان به شما رو کرده را برای خرید یک وان بزرگتر، با کیفیت و ارزان تر استفاده کنید. وان های استاندارد معمولا 170 سانتی متر طول و 80 سانتی متر عرض دارند.

2- شکل وان حمام: راحتی شما در وان حمام به شکل آن بستگی دارد. شکل و شیب مناسب را براساس نیازهای خود انتخاب کنید (در هنگام خرید خجالت نکشید که در یک وان بصورت نمایشی بشینید تا احساس استحمام در آن وان را داشته باشید). اگر قادر به اعمال تغییرات لازم در لوله کشی باشید، همچنین فرصتی است که شما بتوانید یک سبک متفاوت برای وان جدید خود انتخاب کنید. وان های گرد و بیضوی مدرن تر هستند، در حالی که وان های مستطیل شکل سنتی تر هستند.

خرید وان حمام

خرید وان حمام

3- وزن وان حمام: اگر می خواهید وان حمام خود را ارتقاء دهید، به یاد داشته باشید که وزن وان جدید را محاسبه کنید، و اینکه آیا کف حمام قادر به تحمل آن است یا نه. اگر در مورد عددها مطمئن نیستید، بهتر است از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *