سلامت و بهداشت

بهترین تفریح سالم در روز‌های کرونایی با وان و جکوزی

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که دقیقا چه در مورد چه تفریحی قرار است با شما صحبت کنیم. در واقع یک تفریح و یک پیشنهاد برای سلامت روان و بهبود بهداشت فردی آن هم با استفاده از وان و جکوزی!

مواظب باشیم سلامت روان قوز بالای قوز نشود!

در این روز‌ها که کرونا مهمان ناخوانده اکثر مردم جهان شده. بهترین پیشگیری ای که می‌توان انجام داد، ماندن در خانه است. در بسیاری از کشور ها حتی قوانین سفت و سختی برای ممانعت از رفت آمد مردم، وضع شده.
حال با وجود این قوانین محدود کننده، باید مراقب سلامت روان مردم نیز بود. ماندن در خانه (خصوصا برای مرد‌ها) می‌تواند خسته کننده باشد و این خود باعث بروز مشکل های زیادی در روابط خانوادگی شود و به قول معروف قوز بالای قوز است!

همچنین همه ما از اهمیت رعایت بهداشت شخصی برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس ها و مریضی‌ها (بخصوص کرونا) مطلع هستیم. البته تحقیقات اخیر ( به گزارش خبرگزاری برنا ) نشان می‌‎دهند حمام تاثیری بر پیشگیری کرونا ندارد. اما این را هم باید افزود حمام تاثیر دارد ولی حمام آب داغ نه! بسیاری از مردم بعد از اینکه متوجه شدند ویروس کرونا در دماهای بالا نمی‌تواند زنده بماند، به اشتباه خیال کردند یک حمام آب داغ میتواند سلامت آن‌ها را تضمین کند! در صورتی که حمام آب داغ برای بدن مضر است. اما نمی‌توان از اهمیت بهداشت فردی در پیشگیری از کرونا چشم پوشی کرد.

با یک تیر دو نشان بزنید!

یک پیشنهاد لاکچری!

گروه تولیدی صنعتی آریاوان با آرزوی سلامت روز افزون برای تمام شما عزیزان، یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد تا با یک تیر دو نشان بزنید! 🙂
مواد لازم برای یک تجربه آرامش بخش:
1- یک عدد وان یا جکوزی

2- چند لیتر آب گرم
3 – یک موزیک ملایم

4 – یک نوشیدنی خنک

چند لحظه خود را در این وضعیت تصور کنید! بی نظیر نیست ؟
مطمئنا شما پس از لحظات آرامش بخشی که در وان یا جکوزی و با شرایط بالا سپری کنید، سلامت جسم و روح خود را تضمین کرده‌اید.

امید است بعد از این شاهد روند نزولی تعداد بیماران کرونایی و نابودی این ویروس باشیم.


ارادتمند شما ادمین گروه تولیدی صنعتی آریاوان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *