جکوزی

آشنایی با جکوزی ارزان قیمت حمام

جکوزی

در صورت نصب و خرید یک جکوزی ارزان قیمت، مزایای فوق العاده ای نصیب شما می شود و می توانید از مناسب ترین خدمات بهره ببرید.

دانستنی هایی در خصوص جکوزی آبگرم

هنگامی که از یک ماساژ آرامش بخش در جکوزی ارزان قیمت لذت می برید، فراموش نکنید که جکوزی آبگرم کارکردها و فواید دیگری را نیز با خود به همراه دارد. اول از همه، می تواند به ما کمک کند تا راحت تر از قبل بخوابیم. در واقع هنگامی که در جکوزی آب با فشار و شدت به قسمت های مختلف بدن ما اصابت می کند، می تواند با رهاسازی تنش عصبی، آرامش بیش تری را برای ما فراهم کند. بنابراین اگر در خواب شبانه شما اختلال وجود دارد، توصیه می کنیم که یک جکوزی خریداری کنید تا خواب آرامش بخشی را تجربه کنید.

همچنین نباید این نکته را نادیده گرفت که جکوزی ارزان قیمت تاثیر فوق العاده ای بر روی درد مفاصل دارد و می تواند آن را به طور موثری کاهش دهد. بسیاری از افرادی که دچار زانو دردهای شدید می شوند و یا قبلا آسیب جدی در استخوان های خود داشته اند، به صورت مداوم باید از جکوزی استفاده کنند. جکوزی به آن ها کمک می کند تا درد تسکین پیدا کند و مفصل کارکرد آسان تری داشته باشد.

البته باید دقت کنید که در دوران بارداری، استفاده از جکوزی ارزان قیمت توصیه نمی شود. اگر باردار هستید و می خواهید از جکوزی استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که از انجام چنین کاری صرف نظر کنید. فشار آب گرم در جکوزی بالاست و همین امر می تواند دمای بدن شما را بالا ببرد. برای برخی از مادران باردار، این امر می تواند نگران کننده و مشکل زا باشد. پس حتما به این عامل دقت کافی داشته باشید و در صورت بارداری، به هیچ عنوان از جکوزی استفاده نکنید.

خرید جکوزی

خرید جکوزی

انواع جکوزی حمام به چند دسته تقسیم می شوند؟

با توجه به گستردگی خرید جکوزی ارزان قیمت سوی مردم، به تدریج تولیدکنندگان نیز اقدام به استفاده از روش های نوین در تولید جکوزی ها کردند. این امر رفته رفته محصولاتی با ابعاد و اشکال مختلف را به وجود آورد. به طور کلی وان جکوزی ها را بر اساس طول، عرض، ارتفاع و شکل ظاهری خود طبقه بندی می کنند. این محصولات معمولا به وان معمولی، وان ماساژور و وان دوتایی تقسیم می شوند. اندازه استاندارد جکوزی حمام با اشکال مختلف به شرح زیر است:

  • وان مربع
  • وان مستطیل
  • وان دایره
  1. جکوزی فولادی

جکوزی حمام فولادی مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر حرارت و مقاوم در برابر فشار است. نکته کلیدی در خصوص وان فولادی این است که تمیز کردن آن آسان تر از دیگر انواع وان می باشد. با توجه به اینکه خیلی از افراد فرصت کافی برای تمیز کردن جکوزی ندارند، مدل فولادی بهترین پیشنهاد است.

  1. جکوزی چدنی

چون خود جکوزی چدنی است و سطح آن با لعاب پوشیده شده است، ممکن است وزن آن نسبتاً زیاد باشد. محبوبیت اخیر آن عمدتا به این دلیل است که دارای عملکرد ماساژ است که فواید زیادی برای بدن انسان دارد. اما هر محصولی دارای مزایا خوب و معایب خاصی است، بنابراین هنگام خرید نباید فقط توجه خود را معطوف مزایای آن کنیم. بلکه بهتر است معایب یک محصول را نیز در نظر داشته باشیم تا خریدی هرچه بهتر برای ما رقم بخورد.

 

انواع جکوزی

انواع جکوزی

کاربرد جکوزی حمام ارزان قیمت چیست؟

زندگی پیچیده امروزی شرایطی را برای همه ما فراهم کرده است تا به طور مداوم مشغول کار و فعالیت باشیم. بدیهی است که در چنین شرایطی، خستگی در بدن غالب شده و ناتوانی ایجاد می شود. در این میان، باید از روش های متفاوتی برای رفع خستگی استفاده کنید. حمام کردن یکی از مناسب ترین راه ها برای رفع خستگی روزانه به حساب می آید.

 حال اگر این حمام کردن توام با ماساژ درمانی باشد، می تواند جریان خون را در قسمت های مختلف بدن بالا برده و در نتیجه سطح خستگی را به حداقل برساند. جکوزی ارزان قیمت علاوه بر ارائه مزایای فوق العاده، با تنظیم فشار آب، به نوعی ماساژ درمانی نیز انجام می دهد.

یک مزیت بزرگی که جکوزی حمام با خود به همراه دارد، عدم هدر رفت بیش از اندازه آب است. با وجود جکوزی می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید. این ویژگی هم در کاهش هزینه قبض آب و هم از جنبه زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد. علاوه بر این، استفاده از یک جکوزی خانگی شما را از مراجعه به استخرهای عمومی نجات می دهد.

در بسیاری از مواقع، افراد به علت عدم رعایت بهداشت، از مراجعه به استخرهای عمومی خودداری می کنند. خرید و نصب جکوزی وان می تواند نیاز شما را برآورده کند. همچنین اگر نگران این هستید که فرزند شما پس از شنا کردن در استخر عمومی دچار بیماری قارچی شود، بهتر است که یک جکوزی خانگی برای جلوگیری از این اتفاق سفارش دهید.

 

وان حمام

وان حمام

 

کدام جنبه ها در خرید یک جکوزی مهم هستند؟

پیش از اینکه بخواهید خرید محصولی مانند جکوزی حمام را انجام دهید، از خودتان بپرسید که این محصول باید دارای چه ویژگی هایی باشد. با مطرح کردن این سوال، شما قادر هستید که ویژگی های هر جکوزی را روی کاغذ فهرست کنید و با توجه به آن، خرید خود را دنبال کنید.

شاید فکر کنید این کار بیهوده باشد اما از نظر تجاری، زمانی که شما پیش از خرید یک محصول تمامی جوانب آن را با خود می سنجید، بهتر می توانید انتخاب کنید و این امر یک اتفاق مثبت تلقی می شود. بنابراین مهم ترین توصیه ای که می توانیم برای شما داشته باشیم، دقت به ویژگی های هر محصول پیش از خرید است.

همچنین حین خرید جکوزی ارزان قیمت، باید بدانید که کدام جنبه ها اهمیت بیش تری پیدا می کنند. به عنوان مثال، بسته به بودجه ای که در اختیار دارید، باید تصمیم بگیرید که کدام طیف قیمتی برای تهیه یک جکوزی مناسب است. در عین حال، کیفیت نیز باید مطابق با هزینه پرداختی باشد تا محصول خریداری شده شما سال ها دوام خود را حفظ کند.

دیگر جنبه ای که زمان خرید جکوزی توجه به آن بسیار مهم و ضروری است، ابعاد محصول می باشد. بسیار مشاهده شده است که افراد با بی توجهی و سهل انگاری، جکوزی بزرگ تر یا کوچک تری را برای فضای حمام خود خریداری کرده اند. در این صورت، مشکلات مختلفی برای شما ایجاد می شود و چه بسا مجبور به فروش جکوزی خود خواهید شد. پس حین خرید حتما ابعاد جکوزی را نیز در نظر داشته باشید.

 

جکوزی حمام

جکوزی حمام

 

جکوزی باکیفیت، مناسب برای تمامی خانه ها

در حدود 50 سال قبل، شاید کمتر خانه ای را می توانستید پیدا کنید که در آن حمام وجود دارد. طی این بازه زمانی، بیش تر مردم برای استحمام به گرمابه هایی در سطح شهر مراجعه می کردند و مکانی در هر خانه برای حمام کردن در نظر گرفته نشده بود. با گذشت زمان، معماری سنتی جای خود را به معماری پیشرفته داد و در تمامی خانه ها، قسمتی به نام حمام طراحی شد. با گسترش فناوری در در تمامی حوزه ها، ساخت محصولاتی مانند وان، جکوزی و … نیز سرآمد پیشرفت در حوزه استحمام بود. به گونه ای که امروزه افراد زیادی از جکوزی خانگی استفاده می کنند.

البته افراد فکر می کنند که نصب جکوزی ارزان قیمت تنها به درد خانه های لوکس و سلطنتی می خورد. این در حالی است که شما می توانید به راحتی جکوزی دلخواه را در حمام خود نصب کنید. اگرچه ممکن است هزینه آن اندکی گران تر برایتان تمام شود، اما در نهایت می توانید آرامش را به بدن خود هدیه دهید. نصب جکوزی در حمام بیش تر برای افرادی توصیه می شود که تمام طول روز مشغول فعالیت هستند و نیاز به آرامش جسمی و ذهنی دارند. با کمک یک جکوزی می توانید آرامش را به بدن خود هدیه دهید.

 

جکوزی باکیفیت

جکوزی باکیفیت

 

اهمیت رعایت بهداشت جکوزی حمام

شاید اگر از افراد مختلف سوال بپرسید، کمتر کسی وجود داشته باشد که از آب تنی کردن خوشش نیاید. در واقع ما انسان ها هم برای نظافت و هم برای  رفع خستگی، حداقل هفته ای 2 بار نیاز به استحمام دارید. در این میان، افرادی دوست دارند به واسطه جکوزی حمام، هم استحمام انجام داده و هم برای مدت زمانی هرچند کوتاه بدن خود را ریلکس کنند. با این حال توجه به بهداشت جکوزی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن اهمیت دهید تا دچار مریضی های باکتریایی و قارچی نشوید.

در موارد مختلف، مشاهده شده است که به علت عدم نظافت پس از هر بار استفاده، سطح داخلی جکوزی جلبک بسته است. این اتفاق زمینه ساز رشد باکتری های مختلف در سطح جکوزی است. در صورتی که جلبک های سطحی بیش تر شوند، باکتری به تمامی قسمت های جکوزی نیز سرایت می کند. بنابراین باید با دقت بیش تری، تمام سطح را بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه جلبک، آن را با استفاده از شوینده های مخصوص از بین ببرید.

اگر عدم توجه به نظافت جکوزی حمام همچنان ادامه داشته باشد، باکتری ها می توانند تکثیر شوند و چه بسا بر روی بدن ما تاثیرات منفی داشته باشند. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که افراد به علت عدم رعایت بهداشت در جکوزی، دچار اگزمای شدید پوستی، خارش کف سر و ریزش شدید مو شده اند. بنابراین قبل از خرید جکوزی از توانایی خودتان در خصوص رعایت بهداشت آن مطمئن شوید و سپس محصول را برای خود سفارش دهید.

 

بهداشت جکوزی

بهداشت جکوزی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *